BESTELLEN BIJ A&C MEUBLES CENTER

De Mooiste Meubelen

A&C Meubles Center, uw online-webshop voor alle meubelen. Wij verkopen tafels en stoelen, tv kasten, salon en salontafels  tot opbergkasten, bedden, complete slaapkamers, matrassen en babykamers, kortom alles om uw woonruimtes  gezellige en knus in te richten waar u echt thuis kan komen. Maar ook... een stipte en correcte levering, een ijzersterke dienst-na-verkoop en uitgebreide betaalmogelijkheden.

ER ZIJN GENOEG REDENEN OM JE MEUBELEN BIJ ONS TE BESTELLEN

Kopen bij A&C Meubles Center is veilig, eenvoudig en zonder enig risico.

ALGEMENE VRAGEN

Zijn alle genoemde prijzen inclusief BTW?

Ja, alle prijzen op onze webshop staat zijn inclusief btw. (Exclusief Verzendkosten).

Hoe kan ik een bestelling plaatsen op Ac Meubels?

Een bestelling plaats je eenvoudig door de gewenste artikelen toe te voegen aan je winkelwagen en deze af te reken. Voor de levering is een afleveradres. e-mailadres en geldig telefoonnummer nodig.

Je telefoonnummer is belangrijk zodat onze meubeltransporteur contact me je kan opnemen om een bezorgafspraak in te plannen.

Ik wil meer weten over een product op Ac Meubels

Is de (technische) productbeschrijving niet voldoende en zou je graag meer informatie willen ontvangen over een product? Wij helpen je graag verder. Neem contact op met de A&C Meubles Center Klantenservice via Live Chat, Telefoon of per e-mail.

In welke landen leveren jullie?

A&C Meubles Center levert uitsluitend in België. Zit je momenteel buiten deze landen en zou je graag van ons aanbod gebruik willen maken? Neem contact op met de A&C Meubles Center klantenservice om de mogelijkheden te bespreken.

Hoe leveren jullie de meubelen?

Dit is geheel afhankelijk van de bestelde product(en). Zelf te monteren producten worden over het algemeen als pakket geleverd aan de voordeur. Heb je meubelen besteld die gemonteerd geleverd worden? Deze worden door onze meubeltransporteur geleverd.

Je wordt ten alle tijden per e-mail en telefonisch op de hoogte gehouden van de producten die geleverd worden.

Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?

Producten die uit voorraad leverbaar zijn kunnen binnen 10-15 werkdagen geleverd worden. De geschatte levertijd per product wordt aangegeven op de productpagina.

Uiteraard houden wij je telefonisch en/of per e-mail op de hoogte van de verwachte levertijd.

Wat zijn de leveringkosten?
Leverkosten per locatie
  • Brussel: €30,00
  • Buiten Brussel: €65,00

GARANTIE & AFTER SALES

Hoe kan ik een klacht indienen?

A&C Meubles Center doet er alles aan om het bestelproces en de levering zo soepel mogelijk te laten verlopen. Mocht er toch iets misgaan, verzoeken we je contact op te nemen met de A&C Meubles Center Klantenservice. Wij zijn er van overtuigd dat we je probleem met tevredenheid binnen uiterlijk 14 dagen met een inhoudelijk reactie kunnen oplossen.

Ik heb een beschadigd artikel ontvangen, wat kan ik doen?

Neem contact op met de A&C Meubles Center Klantenservice en stuur ons een korte beschrijving, foto’s en de officiële benaming van het defecte artikel.

Wij zullen navragen of de betreffende onderdelen voorradig zijn bij onze leverancier. Is dit niet het geval, kunt u binnen de 14 dagen zichttermijn het artikel retour sturen.

Indien het artikel via het meubeltransport wordt geleverd, wordt er bij aflevering geïnspecteerd op schade.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Tijdens de afkoelingsperiode moet u op het product/de producten en de verpakking letten.
Teruggestuurde producten mogen niet meer worden gebruikt dan nodig is om ze te testen. In geval van een gebrek dat de waarde van het product vermindert, behoudt de winkel zich het recht voor een vergoeding te eisen voor de verminderde waarde van het product. Dit neemt echter niet weg dat de klant het recht op teruggave heeft.

Als u gebruik wilt maken van de herroepingstermijn, raden wij u aan ons daarvan per e-mail ([email protected]) of per aangetekende post, binnen 14 dagen na ontvangst van de levering, in kennis te stellen.
Het herroepingsformulier vindt u op onderstaande link:
https://economie.fgov.be/sites/default/files/Files/Ventes/Forms/Formulaire-de-retractation.pdf
Na deze kennisgeving heeft u nog 14 dagen om de aangemelde goederen aan ons te retourneren. Ter herinnering: als een product aan waarde verliest als gevolg van meer testen dan nodig is, wordt de klant verantwoordelijk gehouden voor deze waardevermindering. De transportkosten voor de terugzending zijn voor rekening van de klant.
Uiteraard kunt u de producten en accessoires in de originele verpakking terugsturen voor het gemak.
Vergeet niet de originele factuur/afleverbon terug te sturen.

Hoe kan ik een artikel/bestelling terug sturen?

Onderaan de pagina kunt u via ‘Contacteer Ons’ een retourverzoek aanmaken. 

BESTELLINGEN

Waarom wordt mijn bestelling, ondanks het ontvangen van de verzendbevestiging nog niet geleverd?

Indien de status van je bestelling ‘verzonden’ is, maar je hebt ondanks nog niets ontvangen, kan het zijn dat deze is afgeleverd bij de buren.

Is dit niet het geval? Neem dan contact op met de A&C Meubles Center Klantenservice. Wij kijken graag mee wat de status van je bestelling is.

Kan ik mijn bestelling op een specifieke datum ontvangen?

Wanneer je bestelling als pakket wordt verzonden, is het helaas niet mogelijk een de leveringsdatum op een later tijdstip plaats te laten vinden niet mogelijk.

Een levering via onze logistieke dienst. De transporteur neemt telefonisch contact me je op om de datum en het tijdstip van levering vast te stellen. Hierbij is het mogelijk om je bestelling op een later tijdstip in te plannen.

Waar kan ik de status van mijn bestelling inzien?

Zodra je bestelling de status “Verzonden” heeft, wordt er op korte termijn met de bezorgdienst per e-mail of telefoon contact met je opgenomen om je informeren over het levermoment.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Momenteel is het technisch helaas niet mogelijk om je bestelling te wijzigen. Uiteraard helpt de A&C Meubles Center klantenservice je graag verder om je bestelling handmatig aan te passen.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Om je bestelling te annuleren, kun je eenvoudig contact opnemen met de A&C Meubles Center Klantenservice. Nadat wij je retouraanvraag hebben ontvangen en verwerkt zal de transporteur contact met je opnemen om de artikelen weer op te halen of te retourneren. Na een geslaagde annulering van je opdracht ontvang je een bevestigingsmail en wordt het uitstaande bedrag via onze boekhouding aan je uitbetaald. Houd er rekening mee dat het proces volgens de algemene bedrijfsvoorwaarden tot 30 dagen kan duren.

Is de bestelling op het moment van je bericht reeds onderweg en je wenst desondanks een annulering, dan kan je de bestelling alsnog aan de deur weigeren.

Ik heb geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen

Je ontvangt uiterlijk binnen 24 uur per e-mail een bevestiging van je bestelling. Niet ontvangen? Kijk ook even  in je spam folder. Indien je echt niets hebt ontvangen, neem dan contact op met de A&C Meubles Center klantenservice. Wij sturen je alsnog graag een bevestiging toe.

Kan ik mijn verzendadres wijzigen?

Helaas is het niet mogelijk dit via de webshop te regelen. Neem contact met de A&C Meubles Center klantenservice om je adres aan te passen zodat je bestelling op de juiste plaats terecht komt.

BETALEN

Hoe kan ik voor mijn bestelling betalen?

Je kan je bestelling bij A&C Meubles Center Webshop betalen met Creditcard of Bancontact.

Ik heb al betaald, maar de status van de bestelling blijft hetzelfde.

Afhankelijk van de bestelde producten, duurt het 48 uur tot enkele weken voordat je bestelling wordt bezorgd. Wij proberen je zo goed mogelijk op de hoogte te houden van de status van je bestelling.

Heb je ondanks dat nog vragen? Neem gerust contact op met onze Klantenservice om te informeren naar de actuele status.

Ik heb mijn bestelling geannuleerd of geretourneerd. Wanneer kan ik de terugbetaling verwachten?

Betalingen worden binnen 14 dagen na herroeping overgemaakt. Mocht je na 14 dagen nog niets hebben ontvangen, verzoeken we je contact op te nemen met de A&C Meubles Center Klantenservice.