Verzending, Levering en Afhaling
Verzending, Levering en Afhaling
Nu bestellen en later leveren is zeker mogelijk bij ons. Voeg een opmerking toe tijdens je bestelling met de gewenste leveringsdatum zodat wij dit kunnen inplannen. Hou wel rekening met de gemiddelde levertermijn die je altijd kan terugvinden onder de product & productpagina. Zo heb je altijd een idee wanneer je jouw bestelling kan verwachten.
A&C Meubles Center beschikt over een eigen bezorgdienst voor alle leveringen in België.
Hoe werkt het?
Bij elke bestelling voorzien wij levering op het gelijkvloers van je artikelen. We kunnen uiteraard ook op verdiep leveren voor een kleine meerprijs. Laat ons dit zeker tijdig weten, dan kunnen we de liftservice voor jou voorzien en komen we tegelijkertijd met hem op de dag van de levering bij jou leveren.
Leverkosten per locatie
- Brussel: €30,00
- Buiten Brussel: €65,00
Voor je aankoop kan je de gemiddelde levertermijn van alle artikelen zien onder de producten & op de productpagina's. Dit wordt aangegeven in dagen. Zo heb je een idee wanneer je jouw bestelling kan verwachten.
Indien een verkorte leveringstijd mogelijk is nemen we telefonisch contact met je op om af te spreken of het past voor jou. Zo kan je nog sneller genieten van je nieuwe meubelen.
Afhalingen bij ons zijn helaas niet mogelijk. Ons logistiek platform is zo opgebouwd dat alles via onze transport dienst in Brussel verwerkt wordt en dit via daar uitgeleverd wordt tot bij jullie.
Je kan natuurlijk een liftservice aanvragen voor leveringen tot de 7de verdieping. Deze service kan je altijd reserveren tijdens of na je bestelling en kost 120 euro. Voor hogere verdiepingen kan je steeds een aanvraag doen via het contactformulier of een mailtje sturen naar [email protected].
Monteren van de meubelen bij ons zijn helaas niet mogelijk.
Als je meerdere artikelen besteld hebt verzenden we deze zoveel mogelijk samen vanuit ons magazijn. Maar we kunnen niet altijd garanderen dat dit altijd het geval is. Wij zijn daarvoor afhankelijk van onze partners. In het geval dat je artikelen in meerdere keren moeten verzonden worden nemen we zo snel mogelijk contact met jou op zodat we de leveringsmomenten kunnen afspreken. Normaal gezien nemen we de uiterste levertermijn van het order met de langste levertijd en groeperen we de levering in die week indien anders besproken.
Bestellingen worden door onze eigen transportdienst bezorgd. Zo zijn wij zeker dat de nieuwe meubelen bij de juiste persoon terechtkomen en kunnen eventuele problemen ook direct afgehandeld worden.
We sturen altijd één week voor de levering een mail met de exacte datum en het tijdsblok wanneer je de meubelen kan verwachten. Laat het zeker weten als dit levermoment niet past voor jou. We maken dan een afspraak die wel in je schema past.
In het geval dat je niet thuis bent op het afgesproken moment rekenen wij extra kosten aan om een nieuw leveringsmoment in te plannen, de kost hiervoor is 50 euro.